Zaslání zařízení na opravu
Pokud se k nám nedostanete na opravu osobně, můžete nám zařízení zaslat.
K zařízení prosím přibalte vyplněný formulář, který můžete jednoduše vyplnit níže. Následně zařízení pečlivě zabalte a odneste na nejbližší podací místo Zásilkovny.
Na podacím místě sdělte obsluze tento číselný kód: 94551518
Obsluha na podacím místě od vás převezme balíček, nalepí na něj štítek a předá k přepravě.
Základní informace:
Zařízení vždy posílejte samotné bez příslušenství, obalu a SIM karty.
Opravu začneme provádět, jakmile zásilka dorazí. Samotný čas opravy je tedy stejný, jako když zakázku přijmeme přímo na pobočce. Pokud se jedná o diagnostiku zařízení nebo čištění po kontaktu s kapalinou, dáme vám vědět cenu opravy ke schválení předem.
Jakmile opravu dokončíme, budeme vás informovat telefonicky nebo prostřednictvím SMS. Následující pracovní den odešleme zařízení na zvolené výdejní místo Zásilkovny. Zásilka je od nás pojištěna ve výši aktuální hodnoty daného zařízení.
Platba za provedenou opravu probíhá formou dobírky při převzetí zásilky, případně po dohodě předem na bankovní účet.
U oprav v hodnotě nad 1000 Kč je i zpětné poštovné a balné zdarma. U oprav pod hodnotu 1000 Kč a u neopravitelných zařízení činí poštovné a balné 150 Kč.
V zásilce obdržíte jak samotné zařízení, tak záruční list a daňový doklad, případně potvrzení o provedené diagnostice.