MojeOpravy.cz

Zaslání zařízení na opravu

Pokud jste z daleka a nedostanete se k nám osobně, tak nám můžete zařízení na opravu i zaslat.

K zařízení prosím přiložte vyplněný formulář, který vyplníte a uložíte níže. Zařízení pečlivě zabalte a odešlete na naši adresu:


1) Výdejní místo Zásilkovny 

Galanterie Marika Zlín, Kvítková 4323, (ID 1312)

(případně nejbližší volné výdejní místo)

A+ SERVIS

+420 773 906 000

servis@servis-notebooku-zlin.cz

2) Zaslání na adresu

A+ SERVIS
Bratří Jaroňků 5218
76001, Zlín

+420 773 906 000

servis@servis-notebooku-zlin.cz

  • Zařízení vždy posílejte samotné bez příslušenství, obalu a SIM karty.

  • Pokud není předem sdělena cena opravy, nebo stanoven maxímální cenový limit a je nutná diagnostika zařízení, tak Vám vždy před započetím opravy sdělíme cenu opravy. 

  • Jakmile opravu dokončíme, budeme vás informovat telefonicky nebo prostřednictvím SMS. Následující pracovní den odešleme zařízení na zvolené výdejní místo Zásilkovny. Zásilka je od nás pojištěna ve výši aktuální hodnoty daného zařízení.

  • Platba za provedenou opravu probíhá formou dobírky při převzetí zásilky, nebo převodem na bankovní účet před odesláním zásilky. 

  • U oprav v hodnotě nad 1000 Kč je poštovné zdarma. U oprav pod hodnotu 1000 Kč a u neopravitelných zařízení činí poštovné 150 Kč.

Zařízení
Zákazník
Firma
Doprava