MojeOpravy.cz

Zaslání zařízení na opravu

Pokud se k nám nedostanete na opravu osobně, můžete nám zařízení zaslat.

K zařízení prosím přibalte vyplněný formulář, který naleznete níže. Zařízení pečlivě zabalte a odešlete na naši adresu:


1) Výdejní místo Zásilkovny:

Výdejní místo : Vytiskni.cz, s.r.o.Poděbradova 928/4, 430 01 Chomutov

(případně nejbližší volné výdejní místo)

Martin Finda

+420 607 090 615

martin.fincx@gmail.com

2) Zaslání na adresu:

Martin Finda - Fincx4YOU servis

Meisnerova 1899/32

Chomutov 430 01

+420 607 090 615

martin.fincx@gmail.com


  • Zařízení vždy posílejte samotné bez příslušenství, obalu a SIM karty.

  • Opravu začneme provádět, jakmile zásilka dorazí. Samotný čas opravy je tedy stejný, jako když zakázku přijmeme přímo na pobočce. Pokud se jedná o diagnostiku zařízení nebo čištění po kontaktu s kapalinou, dáme vám vědět cenu opravy ke schválení předem.

  • Jakmile opravu dokončíme, budeme vás informovat telefonicky nebo prostřednictvím SMS. Následující pracovní den odešleme zařízení na zvolené výdejní místo Zásilkovny. 

  • Platba za provedenou opravu probíhá formou platby převodem před odesláním.

  • U oprav v hodnotě nad 1500 Kč je poštovné zdarma. U oprav pod hodnotou 1500 Kč a u neopravitelných zařízení činí poštovné 100 Kč.

  • V zásilce obdržíte jak samotné zařízení, tak záruční list a daňový doklad, případně potvrzení o provedené diagnostice.

Zařízení
Zákazník
Firma
Doprava