MojeOpravy.cz

Zaslání zařízení na opravu

Jak zaslat zařízení k opravě pomocí přepravní služby?

1.     Připravte své zařízení:

o    Důkladně zabalte své zařízení do ochranného obalu, aby nedošlo k poškození během přepravy.

2.     Vyplňte online formulář:

o    Vyplňte potřebné údaje v online formuláři níže, vytiskněte jej, podepište a přiložte k zařízení.

3.     Vyberte přepravce:

o    Pro odeslání Vám můžeme zaslat štítky pro společnost Zásilkovna, či PPL. Pro obdržení štítků nám napište na servis@iswap.cz.

o    Pokud preferujete svůj druh přepravy, tak nám můžete zařízení zaslat na adresu:

iSwap Repair Point
U Vokovické školy 299/4, 160 00, Praha
Kontaktní osoba: Jakub Zima, +420 773 118 472

4.     Odešlete zařízení:

o    Přilepte přepravní štítek na balíček.

o    Odneste balíček na nejbližší pobočku vybraného přepravce.

5.     Sledujte opravu:

o    Jakmile vaše zařízení obdržíme, zašleme vám potvrzovací e-mail.

o    Postup svojí opravy můžete sledovat na www.mojeopravy.cz

6.     Očekávejte zpětné doručení:

o    Po dokončení opravy vám zařízení zašleme zpět na Vámi vybranou pobočku společnosti Zásilkovna.

o    O průběhu doručení budete informováni přepravcem.

Pokud máte jakékoliv dotazy nebo potřebujete pomoc, neváhejte nás kontaktovat na servis@iswap.cz nebo telefonicky na čísle +420 773 118 472.

 

Zařízení
Zákazník
Firma
Doprava