MojeOpravy.cz

Zaslání zařízení na opravu

Pokud se k nám nedostanete na opravu osobně, můžete nám zařízení zaslat.

K zařízení prosím přibalte vyplněný formulář, který naleznete níže. Zařízení pečlivě zabalte a odešlete na naši adresu:


1) Výdejní místo Zásilkovny - Nejrychlejší 

TRAFIKA DÝMKA - DOUTNÍKY, Jaromírova 688/45 (ID 19065)

(případně nejbližší volné výdejní místo)

Zdeněk Vlček

+420 735 246 246

info@opraveno.com



2) Zaslání na adresu

Servis OPRAVENO

Jaromírova 576/34

128 00 Praha 2

+420 735 246 246

info@opraveno.com



  • Zařízení vždy posílejte samotné bez příslušenství, obalu a SIM karty.

  • Opravu začneme provádět, jakmile zásilka dorazí. Samotný čas opravy je tedy stejný, jako když zakázku přijmeme přímo na pobočce. Pokud se jedná o diagnostiku zařízení nebo čištění po kontaktu s kapalinou, dáme vám vědět cenu opravy ke schválení předem.

  • Jakmile opravu dokončíme, budeme vás informovat telefonicky nebo prostřednictvím SMS. Následující pracovní den odešleme zařízení na zvolené výdejní místo Zásilkovny. Zásilka je od nás pojištěna ve výši aktuální hodnoty daného zařízení.

  • Platba za provedenou opravu probíhá formou dobírky při převzetí zásilky.

  • U oprav v hodnotě nad 1000 Kč je poštovné zdarma. U oprav pod hodnotu 1000 Kč a u neopravitelných zařízení činí poštovné 150 Kč.

  • V zásilce obdržíte jak samotné zařízení, tak záruční list a daňový doklad, případně potvrzení o provedené diagnostice.

Zařízení
Zákazník
Firma
Doprava